Statystyki wirtualnych spacerów
Formularz kontaktowy:
Statystyki dotyczące marketingu internetowego jednoznacznie mówią o zwiększeniu zainteresowania klientów ofertą zawierającą witualny spacer.
Według badań przeprowadzonych przez firmę Google, wirtualne spacery są o 130% skuteczniejsze w zachęcaniu użytkowników do odwiedzenia konkretnych miejsc niż statyczne zdjęcia.
Badania przeprowadzone przez firmę Matterport wykazały, że nieruchomości wyposażone w wirtualne spacery mają o 31% więcej wyświetleń niż ogłoszenia pozbawione takiej funkcjonalności.
Według danych firmy Panomatics, średni czas spędzony na oglądaniu wirtualnego spaceru wynosi około 5 minut.
Według badań przeprowadzonych przez firmę YouVisit, wirtualne spacery zwiększają liczbę konwersji do 85%.
Wirtualne spacery są coraz popularniejsze w branży turystycznej, a niektóre raporty wskazują na wzrost popularności o ponad 200% w ciągu ostatnich kilku lat.
Warto jednak pamiętać, że statystyki te dotyczą różnych rodzajów wirtualnych spacerów i mogą się znacznie różnić w zależności od specyfiki danego projektu.
Wirtualne spacery 3D znajdują zastosowanie w branży turystycznej, gdzie umożliwiają przeglądanie trudno dostępnych lub niedostępnych miejsc, jak np. muzea, jaskinie czy tereny górskie.
Wirtualne spacery 3D mogą być wykorzystywane również w dziedzinach naukowych i edukacyjnych, umożliwiając przeglądanie trójwymiarowych modeli skomplikowanych struktur lub zwiedzanie wirtualnych wirtualnych przestrzeni, takich jak np. planetarium czy laboratoria naukowe.
Wirtualne spacery Google
Według danych Google, wirtualne spacery Google Street View są używane przez ponad 10 milionów użytkowników dziennie.
Firma Google udostępnia narzędzia do tworzenia wirtualnych spacerów dla przedsiębiorstw i organizacji, dzięki czemu można zwiększyć zasięg biznesu.
Według Google, firmy posiadające wirtualny spacer mają 2 razy większą szansę na generowanie ruchu w swoim miejscu działalności.
Wirtualne spacery Google są często używane przez użytkowników, aby zaplanować swoje podróże do miejsc turystycznych.
Według Google, 2 na 3 osoby planujące swoją podróż korzystają z Google Street View, aby zapoznać się z celem podróży.
1. Wirtualne spacery zatrzymają ludzi na Twojej stronie 5-10 razy dłużej.
Wirtualne spacery zwiększają ilość osób odwiedzających twoją ofertę, ponieważ wzbudzają zainteresowanie i są ważnym elementem procesu decyzyjnego klientów. Ludzie spędzają 5-10 razy dłużej na stronach internetowych z wirtualnym spacerem.
2. Oferty nieruchomości z wirtualnym spacerem po domu uzyskują o 87% więcej wyświetleń.
Wirtualne spacery po nieruchomościach stały się nieodzowną częścią marketingu, a oferty, które mają ten rodzaj prezentacji zwykle wzbudzają większe zainteresowanie niż te, ze standardowymi zdjęciami dwuwymiarowymi.
3. Dwie trzecie osób chce wirtualnych spacerów w ogłoszeniach.
Ponieważ wirtualne spacery pojawiają się w ogłoszeniach firm i witrynach z nieruchomościami, oczekuje ich coraz więcej klientów. Według Google 67% ankietowanych twierdzi, że chce wirtualnego spaceru w oglądanych ogłoszeniach.
4. Wirtualne spacery pomagają podwoić zainteresowanie wizytówką firmy.
Statystyki Google mówią o zwiększonym zainteresowaniu użytkowników Google Maps, jeżeli firma posiadająca wizytówkę Google ma w swojej ofercie zdjęcia 360 stopni lub wirtualny spacer Google Street View. Wizytówka z cieszy się wówczas dwukrotnie większym zainteresowaniem.
5. Google preferuje obrazy panoramiczne z proporcją 2:1.
Google przedkłada zdjęcia panoramiczne nad płaską fotografię. Innymi słowy gdy firma ma wirtualny spacer powiązany z jej wpisem w Google Moja Firma, wyświetli ją częściej, niż wizytówkę z tradycyjnymi fotografiami.
Formularz kontaktowy
Skontaktuj się z nami, aby omówić Twój projekt wirtualnej wycieczki 3D i zobaczyć, ile będzie kosztował.