Statystyki wirtualnych spacerów

Formularz kontaktowy:

Statystyki dotyczące marketingu internetowego jednoznacznie mówią o zwiększeniu zainteresowania klientów ofertą zawierającą witualny spacer.

  • Według badań przeprowadzonych przez firmę Google, wirtualne spacery są o 130% skuteczniejsze w zachęcaniu użytkowników do odwiedzenia konkretnych miejsc niż statyczne zdjęcia.

  • Badania przeprowadzone przez firmę Matterport wykazały, że nieruchomości wyposażone w wirtualne spacery mają o 31% więcej wyświetleń niż ogłoszenia pozbawione takiej funkcjonalności.

  • Według danych firmy Panomatics, średni czas spędzony na oglądaniu wirtualnego spaceru wynosi około 5 minut.

  • Według badań przeprowadzonych przez firmę YouVisit, wirtualne spacery zwiększają liczbę konwersji do 85%.

  • Wirtualne spacery są coraz popularniejsze w branży turystycznej, a niektóre raporty wskazują na wzrost popularności o ponad 200% w ciągu ostatnich kilku lat.

  • Warto jednak pamiętać, że statystyki te dotyczą różnych rodzajów wirtualnych spacerów i mogą się znacznie różnić w zależności od specyfiki danego projektu.

  • Wirtualne spacery 3D znajdują zastosowanie w branży turystycznej, gdzie umożliwiają przeglądanie trudno dostępnych lub niedostępnych miejsc, jak np. muzea, jaskinie czy tereny górskie.

  • Wirtualne spacery 3D mogą być wykorzystywane również w dziedzinach naukowych i edukacyjnych, umożliwiając przeglądanie trójwymiarowych modeli skomplikowanych struktur lub zwiedzanie wirtualnych wirtualnych przestrzeni, takich jak np. planetarium czy laboratoria naukowe.

wirtualne spacery geowid
wirtualne spacery geowid

Wirtualne spacery Google

  • Według danych Google, wirtualne spacery Google Street View są używane przez ponad 10 milionów użytkowników dziennie.

  • Firma Google udostępnia narzędzia do tworzenia wirtualnych spacerów dla przedsiębiorstw i organizacji, dzięki czemu można zwiększyć zasięg biznesu.

  • Według Google, firmy posiadające wirtualny spacer mają 2 razy większą szansę na generowanie ruchu w swoim miejscu działalności.

  • Wirtualne spacery Google są często używane przez użytkowników, aby zaplanować swoje podróże do miejsc turystycznych.

  • Według Google, 2 na 3 osoby planujące swoją podróż korzystają z Google Street View, aby zapoznać się z celem podróży.

1. Wirtualne spacery zatrzymają ludzi na Twojej stronie 5-10 razy dłużej.

Wirtualne spacery zwiększają ilość osób odwiedzających twoją ofertę, ponieważ wzbudzają zainteresowanie i są ważnym elementem procesu decyzyjnego klientów. Ludzie spędzają 5-10 razy dłużej na stronach internetowych z wirtualnym spacerem.

2. Oferty nieruchomości z wirtualnym spacerem po domu uzyskują o 87% więcej wyświetleń.

Wirtualne spacery po nieruchomościach stały się nieodzowną częścią marketingu, a oferty, które mają ten rodzaj prezentacji zwykle wzbudzają większe zainteresowanie niż te, ze standardowymi zdjęciami dwuwymiarowymi.

3. Dwie trzecie osób chce wirtualnych spacerów w ogłoszeniach.

Ponieważ wirtualne spacery pojawiają się w ogłoszeniach firm i witrynach z nieruchomościami, oczekuje ich coraz więcej klientów. Według Google 67% ankietowanych twierdzi, że chce wirtualnego spaceru w oglądanych ogłoszeniach.

4. Wirtualne spacery pomagają podwoić zainteresowanie wizytówką firmy.

Statystyki Google mówią o zwiększonym zainteresowaniu użytkowników Google Maps, jeżeli firma posiadająca wizytówkę Google ma w swojej ofercie zdjęcia 360 stopni lub wirtualny spacer Google Street View. Wizytówka z cieszy się wówczas dwukrotnie większym zainteresowaniem.

5. Google preferuje obrazy panoramiczne z proporcją 2:1.

Google przedkłada zdjęcia panoramiczne nad płaską fotografię. Innymi słowy gdy firma ma wirtualny spacer powiązany z jej wpisem w Google Moja Firma, wyświetli ją częściej, niż wizytówkę z tradycyjnymi fotografiami.

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami, aby omówić Twój projekt wirtualnej wycieczki 3D i zobaczyć, ile będzie kosztował.